Van Adelaide River naar Kakadu - Reisverslag uit Pine Creek, Australië van Auke Jan Veenstra - WaarBenJij.nu Van Adelaide River naar Kakadu - Reisverslag uit Pine Creek, Australië van Auke Jan Veenstra - WaarBenJij.nu

Van Adelaide River naar Kakadu

Blijf op de hoogte en volg Auke Jan

11 Maart 2015 | Australië, Pine Creek

Gisteren heb ik overnacht in Mount Bundy Station. Vanmorgen vroeg vertrokken naar Litchfield National Park. Daar heb ik ondermeer de watervallen van Wangi Falls bezocht en de termietenheuvels. Vooral de watervallen en het bos zijn indrukwekkend. Met een temperatuur van 37 graden is het vandaag ook weer erg warm. Als je buiten bent moet je de hele tijd door blijven drinken. Wat er van boven ingaat gaar er via alle poriën weer net zo hard uit.
Op weg naar Pine Creek ook kennis gemaakt met de eerste road trains, wat een gigantische vrachtwagens.
Morgen vertrek ik vroeg naar Kakadu. Waarschijnlijk wordt het een mooie wandeling. Hopelijk spot ik wat Wild Life.
Ik zie voor mij dat de eigenaresse van de camping de bar los doet. Tijd voor een biertje dus! Cheers!

  • 11 Maart 2015 - 09:32

    Edeau:

    Cheers!

  • 11 Maart 2015 - 20:31

    Jan Korting:

    Biertje - toch wel een GROLSCH-biertje gr Jan Korting

  • 12 Maart 2015 - 21:12

    Jicky Van Lienen:

    hoi AukeJan,
    nu pas zie ik dat je moet aanmelden voor de mailinglist. Heb alle berichtjes gelezen en de prachtige foto's bekeken. Geniet van deze mooie reis.
    groeten Jan & Jicky

  • 15 Maart 2015 - 03:42

    Birdy:

    Klinkt goed Auk! Ga zo door :-). Road trains zijn vet!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Auke Jan

Actief sinds 13 Feb. 2015
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 8483

Voorgaande reizen:

01 Maart 2015 - 06 Mei 2015

The wonder Down Under

Landen bezocht: