Vertrek en aankomst - Reisverslag uit Sydney, Australië van Auke Jan Veenstra - WaarBenJij.nu Vertrek en aankomst - Reisverslag uit Sydney, Australië van Auke Jan Veenstra - WaarBenJij.nu

Vertrek en aankomst

Blijf op de hoogte en volg Auke Jan

03 Maart 2015 | Australië, Sydney

Vandaag, dinsdag, ben ik aangekomen in Sydney. Dick en Berdien en de kleine Justine hebben mij opgehaald van de luchthaven. In Sydney is het heerlijk warm weer. De komende week logeer ik bij Dick en Berdien. Het eerste wat ik vandaag heb gedaan heb, is het strand bezocht, om precies te zijn Coogee Beach.
Op zondagavond ben ik vertrokken vanaf Schiphol. Veel vrienden, familie en natuurlijk Isabel hebben mij uitgezwaaid op Schiphol. Toen uiteindelijk het moment daar was om afscheid te nemen was dat niet gemakkelijk. Twee maanden is toch een lange tijd om mensen die je dierbaar zijn niet te zien.
Ik heb in totaal 22 uur in het vliegtuig gezeten. In Dubai heb ik een tussenstop gemaakt en ben van vliegtuig gewisseld. Om de tijd te verdrijven heb ik afwisselend films gekeken, gegeten en geslapen.

Ik hou het hierbij omdat de jetlag zijn tol eist en ik zo lekker ga slapen.

  • 03 Maart 2015 - 20:53

    Alet :

    He dag lieve broer,

    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen! En meteen ons al jaloers maken met lekker weer en strand

  • 03 Maart 2015 - 22:59

    Isabel:

    Ik mis de strandfoto's:)))))))))

  • 06 Maart 2015 - 09:55

    Edeau:

    Lekker chillen AJ!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Auke Jan

Actief sinds 13 Feb. 2015
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 8490

Voorgaande reizen:

01 Maart 2015 - 06 Mei 2015

The wonder Down Under

Landen bezocht: